piątek, 21 października 2016

Piętnaście lat agonii

Kasacja EN57
żródło: http://images52.fotosik.pl/114/8cb2a597d9ab57b2med.jpg

Piętnaście lat agonii, tak kolej stacza się
Piętnaście lat agonii, czego więcej chcesz?
Piętnaście lat agonii, palnik wagony tnie
Piętnaście lat agonii, czy to nie rusza Cię?


Te nieprzespane noce, niepłacone strajki,
Oklaski na pikietach, trafił wszystko szlag
Wspominam tamte lata, życia stracony szmat
Pasma upokorzeń, o pracę blady strach


Na pufie miłosierdzia z chusteczką dzielę łzy
Odpowiedz mi Błękitna: Czy przyjdą lepsze dni?
Czy warto kochać kolej, tak jak nie kochał nikt?
Jak bez Przewozów serce będzie bić?
Powiedz Błękitna, spełniają się złe sny?
Żegnając Krynicę pytam ostatni raz:

Dlaczego ciągle milczysz? I Ty zdradziłaś nas?


Gdy wreszcie noc nastała ezet ciężko śpi
W ciszy agonalnej dzwonią Błękitnej łzy
Wybacz mi Marysiu, jesteśmy tyle lat
Ja z żalu dziś wyblakłam, bo nie mam dobrych rad
Pawełek, Rysiu, Tomciu nadchodzi końca czas
Piętnaście lat agonii, Krzysiu dobije nas


Marii z oddaniem Piotrek

2 komentarze:

  1. kiedyś "obrońcy" dziś likidatorzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Sia Titanium Bars - Titanium Art | TheTian Art Network
    Sia Titanium Bars. titanium water bottle If you're titanium tools a fan of ford fusion titanium for sale gold bars that have one, you can look forward to playing some of the urban titanium metallic world's greatest gold bars and ford edge titanium 2021 other

    OdpowiedzUsuń